Yolcu360’ı “Misafir mutluluk saplantılı firma” olarak tanımlıyor markanın CEO’su Umut Yıldırım… Yıllık 20 milyon tekil trafiğe…
Metro Türkiye Pazarlama, Marka Yönetimi ve İletişim Grup Müdürü Seçil Demiralp ile; 30. yılını kutlayan METRO’nun iletişim çalışmalarından…
Ödül ve sadakat programları dendiğinde akla ilk gelen nedense B2C sektörler oluyor. Günsan Elektrik, anahtar priz ve elektrik aksesuarları…
“365 Derece Hizmet” anlayışıyla sesini duyurmayı hedefleyen, kurum içi fikirleri destekleyen ve tüm bunları yaparkennodağında dijitali…
Kuruluşundan bu yana Youthworks’ü tüm yaratıcı ajanslardan ayıran veri odaklı ve dijitale doğmuş olması oldu. Attıkları her adımda…
10 yıl önce yalnızca Turkcell’e hizmet vermek için kurulan İz İletişim bugün 21 ana şirket altında 50’dan fazla markaya hizmet veriyor….
Topluma yalnız olmadığı mesajını vermek salgın süresince pek çok markanın temel stratejisi oldu. Ancak kimi bu söylemin altını fayda odaklı…
Fiat, geçtiğimiz yılı hafif ticari araç ve otomobil pazarının en çok satan markası olarak kapatarak önemli bir başarıya imza attı. Markanın…
Etiya, markaların tüm dijital kanallarını tek platformdan bir arada yönetme imkanı veren Dijital Etkileşim Yönetimi platformunu…
E-mail marketing’in üzerinde en çok spekülasyon yapılan dijital iletişim biçimi olmasına karşın salgın döneminde dahi kritik önemini…
Sanatçı Haluk Levent tarafından çok kısa bir süre önce kurulan Ahbap özellikle sosyal medya üzerinden sürdürdüğü çalışmalarla adından söz…
P&G’nin ambalajlarının yüzde 86’sını geri dönüştürülebilir olarak ürettiğini söyleyen P&G Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya Yönetim…