Pazarlama bir ekip işi ve elbette başarı hep birlikte çalışmayla geliyor. Ancak şirketin lideri pazarlama ekibini en tepeden destekliyorsa…
Oy verilmez, alınır… Ama nasıl?
Türkiye nefesini tuttu 24 Haziran’daki seçimleri bekliyor… Seçim arifesinde kamuoyu nezdinde partilerin…
Dünya reklam pastasının hatırı sayılır bir bölümünü finanse eden P&G ve Unilever gibi dev şirketlerin ardı ardına pazarlama…
Bugün birçok araştırma markalı içeriği tüketme alışkanlıklarımızın televizyon ve dijitalde çok farklı olduğunu; dijital iletişim…
İyi dizayn edilmiş, yaratıcılıkla bezenmiş çok kanallı bir kampanyayı nerede görseniz hemen tanırsınız! Bu kampanyalar uyumu hissettirir,…
Onlar pazarlamanın pelerinsiz kahramanları, genç yetenekleri… Onlar sürekli gelişen ve bir karadelik gibi sınırsızlaşan iletişim kanalları…
The ONE Awards’da yılın itibarlıları ödüllerine kavuştu Marketing Türkiye ve AKADEMETRE’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards…
Şu bir gerçek ki reklamveren artık tek kuruşunun boşa gitmesini istemiyor ve reklam yatırımlarının sonuçlarını kuruşu kuruşuna görmek…
Şüphesiz daha önce de iletişim sıkıntısı yaşıyorduk ancak bu denli yoğun algı operasyonlarına hiç maruz kalmamıştık. Aradan bir sene…
Uzun yıllar reklam sektörü kreatiflerin içgörülerine güvenerek yol aldı. Toplumu iyi anlayan, dünyayı müşterinin gözünden görebilen…
Kuşkusuz reklam ajansları ve reklamveren arasındaki ilişki “Katolik nikahı”na dönüşmemeli. Zaman zaman ajans değiştirip tazelenmekte fayda…
Reklam sektöründe kartlar yeniden dağıtılıyor. Yapay zeka, dijital içerik üreticileri, hali hazırda işe girişmiş danışmanlık şirketleri……