Günlük rutinlerimizin bir anda değiştiği, vaktimizin çok büyük bir kısmını evde geçirmek zorunda olduğumuz pandemi dönemi, hepimizde yeni…
Değişik zamanlardan geçiyoruz, ezberimiz bozuldu. Kabul görmüş pek çok uygulama bir anda kökten değişirken iletişimin dili de bambaşka bir…
Salgınla birlikte iş yaşamlarımız da değişti, çalışan-işveren bağlarımızda… Uzun yıllar “Kral” olarak tanımlanan tüketici şimdi tahtını…
Koronavirüs önceliklerimizi, günlük rutinlerimizi, tüketim alışkanlıklarımızı sil baştan değiştirerek tüketici-marka ilişkisinin de yeniden…
Müşteriyi tanımanın ve bir sonraki adımını tahmin etmenin kritik önem kazandığı kriz dönemlerinde markaların kendi itibarlarını…
Dijitalleşme, sosyal medyanın yükselişi ve yeni rekabet koşulları pazarlamada pek çok yeni fırsatı beraberinde getirirken pazarlama…
Oksitosin, dopamin, adrenalin ve vazopressin hormonlarından bir kokteyl oluşturularak sabah akşam tek doz aldığımız aşk hiç şüphesiz insanı…
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle bu yıl altıncısı düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından…
Deloitte tarafından hazırlanan “2020 Pazarlama Trendleri” raporu markaların dijitalleşen dünyada yollarını bulabilmeleri kapsamlı bir…
İş dünyasının büyük bir dijital dönüşüm yaşadığı günümüzde pazarlama departmanlarının değişen ihtiyaçlarına paralel olarak yönetim…
Geleneksel PR kavramının yerini artık bu neslin ihtiyaçlarını karşılayan dijital PR kavramı alıyor. Global ajanslar küresel know how’ın…
Teknoloji olanca hızıyla yeni mecralar yaratırken ve insanlık tüm bunların etkisiyle global bir kültür değişiminden geçerken elbette…